Министар просвете и спорта Слободан Вуксановић:

Када је реч о Србији и њеном развоју, реформа образовања представља услов њеног целокупног друштвено-економског развоја. Зато је развој образовања и усавршавање људских ресурса један вид улагања.

Добијање позитивне оцене Студије о изводљивости показује да је политика образовања, специфична по дугорочном стратешком карактеру, на правом путу.

Уважавајући основне реформске принципе образовања у Србији и принципе развоја образовања у Европи за 2010. годину, даљи процес модернизације образовања у нашој земљи треба да обухвати његово позиционирање међу факторе техничко-технолошког, социјално-економског и индивидуалног развоја.

Самим тим, како бисмо младим генерацијама обезбедили будућност у Европској унији, даљи развој образовања у Србији треба да испуни следеће циљеве:

1. Повећање квалитета образовања и оспособљавања, као и модернизација наставног процеса и процеса учења. 2. Обезбеђивање лакше доступности системима образовања и оспособљавања свима - доживотно учење, брже запошљавање, развој каријере и једнаке шансе за све. 3. Усклађивање образовног система у Србији са европским образовним токовима.

Ради остваривања ових циљева, у протеклом периоду донели смо низ системских закона, као што су Закон о основама система образовања и васпитања и Закон о високом образовању који је у скупштинској процедури и који представља почетак усклађивања образовног система са начелима Болоњске декларације.

После добијања позитивне оцене Студије о изводљивости имаћемо повољније услове за развој образовања на свим нивоима и брже прилагођавање стандардима Европске уније из које прихватамо све позитивно, уз очување националног идентитета.