Велимир Илић
Аутор:
Бета
Илић је навео да је циљ да се Копаоник, који је највећа фабрика на отвореном у Србији, развија и нагласио да су у току преговори са канадским партнером за набавку неколико машина и остале опреме која ће допринети побољшању квалитета услуга на овој планини.
Он је рекао да је Копаоник значајан туристички центар у Европи и истакао да је Министарство за капиталне инвестиције ове године уложило око 160 милиона динара у изградњу путева на Копаонику.
Следеће године требало би да буде завршен аутопут од Краљева до Копаоника, најавио је министар и додао да би и војни аеродром у Краљеву требало да буде оспособљен за цивилну употребу.
Према његовим речима, потписан је Меморандум о сарадњи влада Аустрије и Србије који се односи на изградњу инфраструктуре у Србији, а са амбасадором Аустрије у СЦГ Ханесом Поријасом у току су разговори о обезбеђивању 110 милиона евра за изградњу обилазнице око Београда.
Поријас је оценио да у Србији има пуно туристичких могућности и да је зато са министарствима Владе Србије потписан уговор за развој туризма.
Капацитет жичаре, изграђене за мање од четири месеца, је 2.400 скијаша на сат. Жичара је за око 60 метара дужа од двоседа, који се претходно налазио на том месту, а измештен је на нову локацију на Караману.
Најмодернији четворосед, који је произвела аустријска фирма "Допелмајер", садржи покретну траку за лакши улазак скијаша, а корисницима ће омогућити удобнију и безбеднију вожњу, без досадашњих гужви на том најпосећенијем делу скијалишта на Копаонику. Жичару је финансирала фирма "Генекс група", а вредност изведених радова износи 1,7 милиона евра. Радове на жичари изводиле су и домаће фирме, борски РТБ и "Асинг" из Београда.