Фила је на отварању дводневног семинара, посвећеном првим искуствима у спровођењу овог огледа, истакла да Министарство планира да уведе двојезичну наставу и у школама у Нишу, Новом Саду и Крагујевцу, а затим и у другим срединама.
Двојезична настава идеја је групе педагошких и просветних ентузијаста и за сада је у школи "Владислав Рибникар" ова врста наставе уведена у два одељења седмог разреда, у којима је 46 ученика прихватило да математику и хемију уче на српском и француском језику.
У Трећој београдској гимназији од септембра прошле године пола одељења првог разреда, које има 32 ученика, учи историју, географију и хемију на српском и италијанском језику, док друга половина одељења ове предмете учи на српском и француском језику.
Семинар, који се одржава у организацији Одељења за стручно усавршавање Министарства просвете и спорта, посвећен је учесницима двојезичне наставе, наставницима и професорима нејезичких предмета, као и наставницима страног језика, а увођење двојезичне наставе подржали су Француски културни центар и Италијански институт за културу.
На семинару су представљени и чланови новоименоване Комисије за развој двојезичне наставе, којом председава Весна Фила, основане при Министарству просвете и спорта.