Вучић је након доласка на наплатну рампу Обреновац на ауто-путу "Милош Велики", где му је симболично уручена наплатна картица са бројем 001, поручио да је нови ауто-пут на понос целе Србије и да све што се гради има за циљ спајање српског народа.
Он је изразио задовољство због тога што су на отварање ауто-пута „Милош Велики" допутовали српски члан Председништва БиХ Милорад Додик и представник српског народа у Црној Гори Андрија Мандић.
Ово што радимо радимо да бисмо се спојили са браћом у Црној Гори. Веома је важно ово што смо радили и то је за понос целе земље, поновио је председник и напоменуо да ће у наредна четири месеца постојати "чеп" на Остружници и у Баричу, али да ће се, након 18. децембра, пре Светог Николе, отворити пут до Сурчина.
Он је рекао да је видео петљу која се гради и да ћемо на том путу имати и један најлепши и најмонументалнији мост преко Саве и Колубаре, и објаснио да ће то суштински бити ауто-пут Београд–Чачак.
Председник Србије је најавио и изградњу Шумадијског ауто-пута, који ће носити име „Вожд Карађорђе" и повезати северну и централну Шумадију.
Вучић је поновио да је поносан на то што нови ауто-пут носи назив по Милошу Обреновићу, који је, како је истакао, урадио много за нашу земљу - оставио слободну Србију, први Устав, школе, музеје.
Он је подсетио на то да је Милош Обреновић након пропасти Првог српског устанка остао уз свој народ, подигао Други српски устанак, донео први Устав - Сретењски устав, а осим тога, иако неписмен, оставио је школе, музеје и слично.
Говорећи о новом ауто-путу, председник је рекао да је задовољан и захвалан људима који су радили на томе да тај пут доживи финализацију - Министарству грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре, Министарству финансија, као и целој Влади Србије на челу са премијерком Аном Брнабић.
Он је истакао да је изградња путева тек почетак и најавио да ће 15. октобра бити отворен источни крак Коридора 10, од Ниша до Димитровграда, односно до Градине.
То је велики део, важан за исток Србије и транзит, за привлачење Турака, Бугара и свих осталих из света да иду тим путем. Боримо се са Румунима и Бугарима за туристе и путнике, указао је Вучић.
Председник је подсетио на то да је данас са кинеским инвеститорима одржан добар састанак и да је потписан Уговор за изградњу деонице Нови Београд–Сурчин, који ће пролазити поред Националног стадиона и чија изградња почиње следеће године.
Следеће недеље, како је навео, почиње изградња ауто-пута према Босни и Херцеговини, који ће радити турске компаније, а до краја септембра очекује се почетак радова на изградњи Моравског коридора, који ће бити веза између Коридора 10 и Коридора 11.
До марта следеће године биће завршен пут Баточина–Крагујевац, чиме ће Крагујевац бити спојен са ауто-путем "Милош Велики", рекао је Вучић и додао да остаје изградња ауто-пута Београд–Зрењанин, за шта су кинеске компаније показале интересовање.
Затим ћемо радити Фрушкогорски коридор са мостом преко Ковина, као и пут од Руме до Шапца и од Шапца до Лознице, пут од Словца до Ваљева, односно Лајковца, али и ауто-пут Пожаревац–Градиште, а затим и брзу саобраћајницу од Градишта ка Голупцу и Доњем Милановацу, прецизирао је он.
Потом нам остаје најтежа и једна од најважнијих деоница која свима значи, према Црној Гори, напоменуо је Вучић.
Председник Србије и потпредседница Владе су пре пуштања у саобраћај деонице од Обреновца до Љига разговарали са представницима компанија којe су градилe ову деоницу и радницима на терену, као и са ловцима и риболовцима из Фазанерије Уб.
Они су присуствовали представљању туристичког потенцијала који се отвара новим ауто-путем, дегустацији националних јела и пића са подручја повезаних ауто-путем "Милош Велики", а посетили су и Оперативни центар за управљање саобраћајем, који се налази код Љига.
Деоница ауто-пута "Милош Велики" од Обреновца до Љига од изузетне је важности јер ће растеретити саобраћај на Ибарској магистрали и значајно приближити западну Србију и Београд.
Пуштањем у саобраћај ове деонице, која води до Чачка, очекује се велико растерећење саобраћаја на Ибарској магистрали, чиме би се и на том државном путу значајно побољшала безбедност учесника у саобраћају.
Нови ауто-пут од Обреновца до Љига дужине је 62,7 километара, а чине га деонице: Обреновац–Уб дужине 26,23 километра, Уб–Лајковац дужине 12,5 километара, где се због лошег квалитета приликом изградње део у укупној дужини од 2,5 километра морао санирати, и Лајковац–Љиг дужине 23,98 километара.
Са деоницом Љиг–Прељина у саобраћајној функцији биће 103,06 километара ауто-пута Е-763 Београд–Јужни Јадран.
До краја ове године треба да буде завршена деоница Сурчин– Обреновац, а изградњом везе Сурчина са Новим Београдом, као и изградњом деоница Прељина–Пожега–Бољаре, биће комплетиран цео Коридор 11 кроз Србију.
Деоница Обреновац–Љиг је пројектована за брзине од 130 километара на сат, ширине је 28,4 метара са брзом, средњом и зауставном траком и чине је 42 моста и надвожњака, где је најдужи мост дугачак више од 580 метара, а на њој је, у циљу безбедности, постављено и приближно 200 километара заштитне ограде.