Вучић је на церемонији одржаној на 24. километру од почетка деонице Љиг–Прељина из правца Београда, у месту Савинац, на излазном порталу тунела „Савинац", истакао да је данас пробијена десна цев дугачка 270 метара, и да су тиме пробијени сви тунели на тој деоници.
Он је навео да је на деоници Коридора 11 од Љига до Прељине асфалтирано 36 од укупно 40 километара аутопута у пуном профилу, и нагласио да се лично уверио у квалитет радова након што је обишао тај путни правац.
Премијер је, у друштву новинара, Михајловић и амбасадора Републике Азербејџан у Србији Елдара Хасанова, учествовао у пробној вожњи тим аутопутем.
Вучић је подсетио на то да је лева цев "Савинца" у дужини од 270 метара пробијена у септембру 2015. године, да радове изводи домаће предузеће "Планум", као и да је званични рок за завршетак деонице Љиг–Прељина 25. август 2016. године.
Михајловић је честитала радницима пробијање десне цеви тунела "Савинац", и прецизирала да је у том послу учествовало 110 радника у три смене, седам дана у недељи, а радови су трајали две и по године.
Према њеним речима, на читавој деоници од Љига до Прељине радило је 1.075 наших људи и 101 домаћа компанија.
Пробијањем десне цеви спојена је цела траса аутопута Љиг–Прељина, у дужини од 40,4 километра, при чему је већ завршено приближно 35 километара, навела је она и поновила да је рок за завршетак аутопута од Љига до Прељине 25. август ове године.
Михајловић је нагласила да је развијање инфраструктуре услов за то да наша земља напредује.
На самој траси налази се велики број објеката, међу којима пет тунела – Голубац, Велики Кик, Савинац, Шарани и Брђани, као и 66 мостовских конструкција, од чега је завршено 65.
Надвожњаци су површине приближно 60.000 метара квадратних, а постоји и 40 регулација водотокова са делимичним измештањем корита река у дужини од приближно 21,5 километара.
Главни извођач радова на тој деоници је фирма "Азвирт" из Азербејџана, а радови, чија је укупна вредност 308 милиона евра, финансирају се азербејџанским кредитом од 300 милиона евра, док је преостали новац обезбедила Србија.
Поред ове фирме, на тој деоници ангажована је укупно 101 српска фирма у функцији подизвођача, добављача и кооперанта.
На траси је предвиђена изградња две петље: Таково и Прељина, као и три одморишта.
Пројектну документацију израдили су Саобраћајни институт ЦИП за деоницу Таково–Прељина и Институт за путеве за деоницу од Љига до Бољковца и од Бољковца до Такова.
На деоници Љиг–Прељина радове дневно изводи више од 110 радника.